IMG 20230921 WA0016Muziekver. Hasselts Fanfare organiseert Maestro Concert!

Vijf bekende Zwartewaterlanders nemen het tegen elkaar op in een muzikale afvalrace tot dirigent.

Vijf Zwartewaterlanders zonder enige dirigeer ervaring strijden op 11 november met elkaar om de felbegeerde beker. Dirigent Harry van Bruggen draagt één avond het muzikale stokje over aan de Maestro’s. Zij zullen allen een 2-tal muzikale werken dirigeren en worden daarop beoordeeld door een jury. De Maestro’s die de uitdaging aangaan, stellen zich de komende weken voor op onze socials.

Win nu MAESTRO tickets...wat moet je doen?

Raad 2 of meer MAESTRO dirigenten en win 2 tickets.
Reageer onder dit bericht welke bekende Zwartewaterlanders denken jullie te herkennen.

Middels een loting maken we de winnaar op donderdag 28 september bekend.

Vanaf vandaag kun je kaarten kopen voor ons Maestro concert op zaterdag 11 november, Scan de QR code of ga naar www.maestro-hasselts-fanfare.nl en scoor snel je tickets voor deze geweldige muzikale avond!