Paasconcert en passie
Op "Stille Zaterdag" 16 april aanstaande organiseert Hasselts Fanfare weer haar traditionele Passie- en Paasconcert in de Grote of Stefanuskerk te Hasselt.

Het A-orkest onder leiding van haar dirigent Harry van Bruggen speelt speciaal voor deze gelegenheid ingestudeerde muziek.
De verbindende teksten uit het Evangelie worden uitgesproken door Ds. H. Westerhoudt.

De "Zwartewaterzangers" o.l.v. Jan van der Kamp brengen prachtige liederen ten gehore die zijn gecomponeerd door Harm Hoeve.
Het befaamde Rudolph Knol orgel wordt tijdens de samenzang, samen met het orkest, maar óók solistisch bespeelt door Koert Aalbers.

De opbrengst van de te houden collecte komt geheel ten goede aan de slachtoffers van de oorlog in Oekraïne.

De Kerk is geopend vanaf 19.00 uur, aanvang 19.30 uur.

Van harte aanbevolen!!