dirigent drumbandDe drumband is 2023 gestart met de nodige wijzigingen. Niet alleen hebben ze een nieuwe bezetting door diverse instrumenten wisselingen maar zijn ze ook gestart met een compleet nieuw repertoire en een nieuw gezicht voor de groep. Jurian Kampstra is vanaf nu de nieuwe dirigent en onder zijn leiding gaan ze keihard werken om wederom iets moois op straat te zetten en werken ze toe naar de komende wedstrijden. Jurian komt uit een zeer muzikale familie, is opgegroeid als slagwerker bij Advendo Sneek en als instructeur verbonden aan Drum- en showfanfare DSG en Jong Advendo Sneek.

Namens de sollicitatiecommissie ontving Jurian uit handen van Koen de eerste hoodie uit de nieuwe merchandise lijn.