tryout 2Ondanks hun gezonde rivaliteit, slaan onze eigen Irene Hasselt en Drumband Hasselts Fanfare de handen ineen om een try-out event te organiseren. Samen met andere korpsen uit de regio bieden onze muziek verenigingen een spectaculaire preview van wat ze op het WK in Rastede gaan brengen. Dit is jouw unieke kans om te zien en te horen wat Irene Hasselt en Drumband Hasselts Fanfare hebben voorbereidt. Van marsmuziek tot marsparades, we brengen een stukje van het WK naar Hasselt!

🗓 Datum: Woensdag 22 mei 2024
📍 Locatie: Sportpark ’t Hoenbroeck te Hasselt
⏰ Tijd: 19:30 uur

Naast Irene Hasselt en Drumband Hasselts Fanfare, zullen ook korpsen uit de regio zoals Muziekvereniging Polyhymnia en SDG Ommen deelnemen, elk met hun eigen unieke bijdrage aan deze muzikale showcase. Kom en steun onze lokale talenten terwijl ze hun laatste voorbereidingen treffen voor het wereldkampioenschap of nederlands kampioenschap.

Laat ons in de comments weten of je komt en met wie! 👇💬
#HasseltGoesToWorldChampionship #MuziekUitHasselt #WKTryOut #SupportYourLocalBand