Afbeelding van WhatsApp op 2024 02 03 om 13.48.20 2eac2a2aWij zijn Drumband Hasselt's Fanfare, een super enthousiaste groep van 24 slagwerkers. We zijn op jacht naar een nieuwe, energieke dirigent. Ben jij klaar voor een avontuur met een team dat zowel op straat als in marswedstrijden schittert?

Elke dinsdagavond repeteren we samen vanaf 19:30 en in de zomer gaan we vaak naar buiten met marsinstructeurs. We hebben jaarlijks een repetitieweekend en soms extra sessies. Onze instrumenten? Van snare drums tot thunderbales en alles daartussen!

Wat zoeken we in jou?

- Een passie voor drumbands

- Een gezonde dosis enthousiasme

- Een strakke, heldere leidingstijl

- Creativiteit in het samenstellen van ons repertoire

- Een teamplayer voor de samenwerking met onze marsinstructeurs

Iets minder passie met het marcherende gedeelte? Schroom dan niet om ons alsnog te contacteren.

Klinkt dit als muziek in jouw oren? Zie jij jezelf al voor onze slagwerkgroep staan? Top! Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. We plannen graag een gesprek met je in en wie weet sta je binnenkort bij ons voor de groep!

Wacht niet te lang, we zijn klaar om met jou te trommelen! đŸ„
drumband hoogstraat