drumband winnaarMet 83,17 punten is de drumband winnaar geworden van de marswedstrijden in de categorie ongestemd slagwerk. Met het complexe, vlotte en zeer afwisselende programma wisten ze het publiek zeer enthousiast te maken.
Sinds januari van dit jaar is de groep onder leiding van hun nieuwe instructeur gestart met een compleet nieuw programma waarbij de nadruk lag op de vele nieuwe figuren welke gelopen werden en een geheel vormden met de gespeelde muziek. De jury wist dit ook te waarderen waardoor ze de andere 3 deelnemers in deze divisie voor wisten te blijven.

Jorian Dokter is bovendien verkozen tot beste tamboer-maître van het gehele open EK met maar liefst 93 punten!!

De gespeelde stukken van het programma zijn geschreven door instructeur Jurian Kampstra welke ook het gehele visuele programma schreef, spelend lid Rens Huizing en voormalig instructeur Henri Timmerman.

Terugkijken van het optreden kan via onderstaande link:

Wij feliciteren onze drumband van harte met dit prachtige resultaat!!