Mannenkoor t HardeHasselts Fanfare heeft dit jaar twee keer een Passie & Paaszang op de planning staan. De eerste keer reist de fanfare af naar de Grote kerk van Vianen en de tweede editie ervan wordt gehouden in de Grote- of Sint Stefanuskerk in Hasselt.

In Vianen, op 25 maart, treedt de fanfare samen met het christelijk mannenkoor Ichthus uit Sliedrecht onder leiding van Martin Zonnenberg op. (zie vorig nieuwsbericht)

De Passie & Paaszang in Hasselt, op 8 april, is samen met het Christelijk Mannenkoor ’t Harde onder leiding van Henk van der Maten. Tijdens de avonden wordt het lijden, sterven en de opstanding van Jezus herdacht.

Johan van der Graaf bespeelt op 8 april het Rudolph Knol orgel, hij verzorgt de samenzang, begeleiding van het koor en speelt een orgelsolo.
Voormalig Hasselter predikant H. Westerhout uit Nunspeet verzorgt zowel in Vianen als Hasselt de opening, teksten en de sluiting.
“U komt toch ook weer zingen in het grote koor van aanwezigen?”

De avond begint om 19.30 en de kerk is open vanaf 19.00 uur.
Bij de uitgang is er een collecte voor de gemaakte kosten. “We hopen op uw aanwezigheid”.