Benefit 7Het tweedaagse festival werd vrijdagavond geopend door de jeugd van Hasselts Fanfare. Het jeugdorkest, de opstap- en jeugddrumband gaven een gezamenlijk (jeugd)concert. Voor een goed gevulde zaal lieten zij hun werken horen, onder leiding van dirigente Henrike Palland. Het jeugdorkest heeft sinds het begin van dit jaar in Mirjam Kwebeman haar nieuwe dirigente gevonden, maar zij was op deze avond helaas verhinderd. Henrike, instructrice van de opstap- en jeugddrumband dirigeerde daarom tijdens het concert niet alleen de stukken van de slagwerkers, maar ook die van het jeugdorkest. De organisatie van het Benefietfestival kijkt met trots terug op een hele mooie avond gepresenteerd door Hans Bosman.
Foto's: @juliavandommelenphotography (meerdere foto's van het optreden op deze site onder het kopje Foto / Jeugdorkest)
Benefit 17