jubilarissen websiteVanmiddag proostten de leden van Hasselts Fanfare op het nieuwe jaar. Met een terugblik op het succesvolle afgelopen jaar en vooruitkijkend op het komende jaar hief voorzitter Winfred Mijnten het glas.
Naast de vele prachtige en goed bezochte concerten van de fanfare, succesvolle deelnames aan wedstrijden van de drumband en de mooie evenementen die de jeugdafdelingen enthousiast organiseerden was het na alle beperkingen weer een heerlijk muzikaal jaar.
Met 2 nieuwe dirigenten welke aankomende week zullen starten staat er het jeugdorkest en de drumband ook weer een frisse nieuwe start in het vooruitzicht en het orkest is zich aan het voorbereiden op het naderende nieuwjaarsconcert 21 januari.
Vervolgens werden er ook vele leden gehuldigd, welke stuk voor stuk met een persoonlijk woordje werden gefeliciteerd. Hasselts Fanfare is trots op zo veel trouwe leden welke allen een bos bloemen, oorkonde en speld of beeldje ontvingen. Aansluitend werd de middag gezellig afgesloten waarbij iedereen nog uitgebreid het afgelopen jaar kon evalueren en alvast zich kon verheugen op wat komen gaat.

Op de foto alle jubilarissen, van links naar rechts / boven en dan onder.

Jan Kijk in de Vegt (50 jaar)
Maaike de Vries (12,5 jaar)
Jan Jansen (50 jaar)
Jochem Eenkhoorn (70 jaar)